Muzika i smeh u toploj »julskoj« noći
… u utorak 14. aprila je promovisan novi pozorišni prostor u Novom Sadu. Zapadni hol SPENS-a je tako pretvoren u improvizovanu pozornicu kao dokaz da za pozorište nije potrebno sve ono što tražimo kao izgovor za slabu vaninstitucionalnu pozorišnu ponudu u gradu.
Forma kabarea, bar kada su glumci i u ovom slučaju autori teksta Ratko Radivojević i Aleksandra Ilić Pleskonjić u pitanju, nije ništa novo, ali ipak prođe po nekoliko godina dok se na nekoj od scena ne pojavi »red pesme, red skečeva« da zasmeje i zabavi svoju publiku. Kako ni jedan kabare nije lišen aluzija na političke teme, tako nije ni ovaj, mada se u njegovom centralnom delu nalaze duhoviti prizori iz glumačkog života. Nije ni čudo: Težak položaj glumaca koji poslednjih godina žive na rubu egzistencije i svakog dostojanstvenog života, ostavlja dovoljno veliki prostor za ironičan osvrt na ove sudbine. A kako autori kabarea, baš kao i glumci Pozorišta mladih – Saša Stojković, Marina Cinkocki i Olja Lopušanski dele isti hleb, tako je glumačka priča obilovala duhovitošću, ponekad suviše internih ali ipak za širu publiku dovoljno razumljivih šala na temu glumačkih proba, pozorišnih novina i glumačkih tematskih večeri.
Što se duhovitog tona fronta na temu politike tiče, on je sadržan u igri reci s naslova – Romeo i Julija, kao i vremenu u kom se »radnja i sukob« dešavaju – topla julska noć…
Tatjana Medić, Blic, 16. april 1998.